Saturday, May 30, 2009

marche' the curve

28 may

harini jalan xjam glaa...sronok je kalo kua off stiap hari kalo mcm ni...pagi ni pg bantai mkn nasi kerabu...mak aihhh...ngantok glaa...kalo breakfast je CONFIRM ngantok nak mati kol 10am...macham mana inih...xphm r..asal ek org kate kalo diet seimbang kne mkn breakfast...tp bile breakfast sure la ngantok..xkesah ape je mknn yg msk kat perot ni yg agak separuh kenyang sure ngantok..tp kalo lapa tuh kalah bunyik tong sampah besi..haha...
lepas punch card ke mv saye..haha..tp dgn hampanya sesat tah smpi ke mane...sejam stengah gak r nak ke sane..tuh xcari parking lagi...tambah tolak drb bahagi 2 jam gak r..dgn bengang ngan cina pompan yg kecho gla nak cepat2 padahal kete dpn aku tuh dekat je kot ngan aku..ade la kosong die cam jarak sebijik kancil..pas 2 nak soh aku cpt2 plk..bengong sungguh...pas 2 kes dlm mv tuh takperlulah di revealkan kat sumerang...certain thing i need to keep it for my own good..pas 2 balik dgn hampa sbb xbli ape2 pon..igt nak bli kasot..tp pk2 blk,bia bli yg tahan lame drp ade berjuta2 kat umah tp sume pon ade koyak la calar la,buruk la...and tmpt letak kasot tuh pon da nak roboh byk sgt kasot2 yg xbergune ade dlm tuh..tp tetap pki kasot yg same...tdo n bgn esk pg n lupekan hari semalam yg penuh ketensian(suka hati aku je kan buat perkataan baru..haha)...



29 may

jln xjam lagi..siap kua rumah kol 740 lagitu..slalu kol 7 da kua..haha..gile awal kan :p ..maybe sbb ramai budak skolah da cuti in advance...haha..suke hati aku je kan.. :p kerja spt biase..sentiase byk jee..tak pernah rase selesa n tenang yg meloncat2 kegembiraan sbb kene goyang kaki..malah kene goyang bontot sbb da kebas sgt sbb lame sgt duduk..ok,merepek melampau da ni...nah la gamba2 bday tqah...btw,tade gamba mkn pon..sume pon gmba muke je..ahaha... :p pelik kan...slalu aku letak gamba mknn...skrg kne diet,berat dah bertambah dgn JAYAnyaa...


kami yg xbrape nak gedik sgt :p


paparazzi in action..


teropong ajaib..ngahaha...


ok.mereka saiko sket...sile ignore..haha


aku mcm terkorek idong mamai..hahahaha...


mereka2 yg hadir...bday girl yg mencangkung tuh..hehe..special sket..haha..
lieza, shai punye kepale smpi xmuat r...mcm mane nih?? hahaha...

No comments: