Sunday, September 12, 2010

perempuan gatal

worst raya ever...benci aku ngan PEREMPUAN GATAL tu..!!! semak je...menyampah aku...macam tade laki lain plak nak chatting...dan2 gak nk chat ngan ex die...tak phm aku...mmg aku xpuas hati gila ngan minah tu...siap ckp yg die bkn chat ape pon..jgn la jeles2.pastu siap nak kerek2 plak tu...ek enen...ko tgk nnt aku chat ngan laki ko...tgk ko jeles ke tak nnt...aku letak gamba muke ko kat cni br ko tau yg ko nih menggatal...kalo aku xkawen lagi lain cite la ko nak gatal ngan bf aku ke, balak aku ke, tunang aku ke...bkn ade ikatan lagi pon...agak2 r...emo gila ni....skrg ni mmg aku jenis ckp lepas jee...malas da aku nak simpan2 ni..tak gune pon nnt aku sorang je yg sebok nak nangis...org lain suke jeee...ahh..mamposs...tensionnnnnn.....

3 comments:

eikieyn said...

eyy babe. chill chill..mood raya lagi nih..yeah..pompuan jenis camtu, mmg tak stock tak ley blah. ko kena kasi sound direct kat minah tu..baru dea paham. go mim go!!~ :D eh btw..selamat hari raye!!~

SyeazlIn~ said...

Tp dlm islam kata laki leh kawen empat cane tu?

jgn mara 2 nnt cepat tua :P

misyamansor said...

Tp dlm islam ada menyatakan juga sekiranya lelaki itu mampu membahagikan semuanya(tidak kira apa sahaja, bukan sekadar wang ringgit) sama rata dan boleh membimbing ke empat2 isteri dia itu lain cerita. Tapi kalau yg wajib pon xkukuh, layak kah?

renung2kan...haha...