Wednesday, October 22, 2008

3rd day

3rd day - kua umah awal gla...kol 730am da kua da gune jalan lain plk..gune MRR2-LDP to came here just now...and i calculate around 28 km from my hse use that alternatif way..and i arrive around 840am...and kene tol 1.60 plk...usually gune jalan lebuhraya persekutuan...kua kol 8am, 920am smpi and kne tol singgit je jam die kat sri rampai je..kat tmpt lain xjam sgt sbb polis jaga...that road around 22.7km je...mcm lg dekat..yg MRR2 tuh jam die kat tol je..and sume kete moving even byk kete ade kat jln raye tuh....nmpk sgt aku nih tade keje..stiap hari pon hapdet blog inih..haha...harini bawak buku tebal how to program C...kali ni pasti dpt ape yg boss yg jage aku tuh mintak...boss paling besar baik je..haha..die siap xkesah buat ape lg..sungguh seronok...and u know what i wore jubah hari inih okeyhh.. :p di sebabkan henpon aku yg comeyl tuh merajok and aku tertinggal die kat umah sbb die notty sgt (hahah..sesengalan nih..) aku pon xdpt la nak snap2...balik nnt kalo xpenat br snap..and harini lah akan jd sejarah kat off ni hari pertama aku mkn lunch okeyh :p lkast 2 days xmkn lunch and xminum air panas lansung sbb air panas die cam gile and aku xreti nak operate bende tuh and takot nak tanye org2 yg keje kat cni sbb muke drg serius sgt...hahh!! pjg sungguh ayatku inih...sungguh active rupenye saye pagi ini..harap2 harini xngantok sgt...sbb smlm xdpt tdo plk..kol 2 br bleyh lelap..tensi btol..tp mate mcm da start memberi notice pemukaan luas mata makin mengecil...terangguk2 la aku nmpknye kol 10 nnt...ok,nnt kalo ade mase smbg lg..nak tulis coding busuk nih...smoge aku tabah menghadapi dugaan harini and so on...toodles..!!

p/s: pegi click adv nuffnag aku...br dpt rm0.25 je...haha...tp sungguh seronok sbb 1st time dpt...marilah menaburkan wang anda kedapa saya sket..saya sdg menabung utk pegi bercuti lg 2 thn nih... :p

No comments: