Monday, June 1, 2009

cite klakar org gila time maghrib...

xkesah la..nak post jugak..haha...tdikannn....(dgn xsengaja n xprasan seriously...) saya telah memalukan diri saya..hahahah...pakai wedges kanan lain kiri lain... :)) :)) :)) krg sure rase mcm bende tuh xde la klaka sgt kan..so what la kan...tp for me, mmg klaka gla r...siap sorok2 kaki bawah meje mkn lg..tah cemane nak sorok aku pon tatau tp mcm keep hiding it la...seb baik lah pg makan kat mamak blkg ni je...seblah hero tuh...org lain da gla gila2 da..sengal sungguh..yg bagusnye tuh, tinggi heels n wedges tuh same lak tuh...hahaha...menggila btol...pas tukan,da msk2 kete tuh nak tekan break...then g tekan minyak plk..mmg bunyik vrrooom kuat gla la kan...time tuh dekat kete tuh ade la around 15 person mcm tuh tgh tgk2 kedai..kedai tuh mcm tgh renovate lagi..dok cat2 sume...harini mmg muke tebal sket r...haha...seb aik lah gear tuh kat P...kalo kat D,mmg da mati drg tuh aku langgar kot..kua plk newspaper...femes jd wanita gila ditgh mlm..haha...gila sengal nih...ok tu je cite klakarnye... :p hari berganti hari...bulan berganti bulann..tahun berganti tahun...ok dah...tamo lebey2...aku ni puitis sket...gila jiwang tp rock ayu...muahahaha....makin lama makin menjadi2....toodles..!!

No comments: